11.08.2011

Dopiero zaczynam.

Mam na imię Karolina (Karmelowa :D)
Z Lalkami mam do czynienia od dzieciństwa. Jednak były to lalki Barbie.
Ostatnie tygodnie poświęcałam na obserwowaniu blogów o lalkach DAL, PULLIP itp.
Dal najbardziej przypadły mi do gustu. Ale to chyba przez ich słodziutkie buźki : )!
Zostało mi jeszcze tylko 40 złotych, aż do zamówienia mojej PIERWSZEJ DAL!!!
W mojej sytuacji nie jest trudno uzbierać 40 zł, bo niedługo (za 5 dni) jadę nad morze, a przed wyjazdem babcie zawsze dają po 50 zł. "Na loda" xD.
Jestem bardzo szczęśliwa, że wypatrzyłam tą laleczkę!
Nie mam skończonych 18 latek, mieszkam z rodzicami.
Oczywiście jak narazie nikt z domowników nie wie dlaczego pomimo wakacyjnej nudy, jaka mnie w obecnej chwili dopadła, jestem tak wesoła.
Na pierwszy ogień idzie mama.
Ona sądzi że to moja kasa, więc mogę sobie robić z nią co chcę. Ale oczywiście jestem PRZEKONANA, że co do tego zakupu, pomruczy coś pod nosem, będzie się na mnie dziwnie patrzeć, ale mimo to - złapię tą lalkę w swoje szpony! :D
Oczywiście gdy będę mówić powody, dla których ją kupię, nie pominę tego, że ta lalka jest na moje wyżycie artystyczne (Yyy...?) : D
No więc zamieszczam zdjęcie mojej Dal Fiori (Którą niebawem zamówię) i Całuję.
:**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz