12.08.2011

7 Faktów o mnie.

No więc na swoim blogu, Ruda Mysz napisała, że jeśli chcemy też to napisać, to czujmy się zaproszeni ^^.
Więc...
7 faktów o mnie:
1. Gdy nie mam telefonu w kieszeni, dostaję szału.
2. Przez 2 lata przed zaśnięciem, wyobrażałam sobie że B.o.b jest moim mężem xD
3. Gdy jem za dużo, ważę mniej niż jak robię sobie lekką głodówkę (W Wigilię 3kg. mniej)
4. Przez całe moje życie podkradałam braciszkowi T-shirty z szafy. :D
5. Moje włosy pomimo godzin spędzonych przy szczotce, ZAWSZE wyglądają jakbym ich nie czesała z 2 dni ;(
6. W 4 klasie uciekałam z w-f :D. Ale chodziłam do prywatnej szkoły, więc dostałam 5 ("sprawiedliwość" : /)
7. W dzieciństwie oglądałam każdy odcinek mody na sukces :D.
Hihihi.
Dziękuję za uwagę ;3
PS. Na lalkę już kasa uzbierana, bo dostałam na lody od babci : D. Jestem już zarejestrowana, pozostają rodzice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz